Νέο πρόγραμμα στήριξης των αστέγων της πρωτεύουσας ξεκίνησε η αρχιεπισκοπή Αθηνών, με εντολή του αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου.
Πρόκειται για προσφορά φαγητού από αργά το βράδυ μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.
Τα στελέχη του φιλανθρωπικού οργανισμού της αρχιεπισκοπής Αποστολή προσφέρουν φαγητό, χυμούς φρούτων και νερό ενώ συνοδεύεονται από γιατρούς, που προσφέρουν ιατροφαρμακευτική κάλυψη.
Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/apostoli-agaphs-gia-tous-astegous-ths-athinas/
Πρόκειται για προσφορά φαγητού από αργά το βράδυ μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.
Τα στελέχη του φιλανθρωπικού οργανισμού της αρχιεπισκοπής Αποστολή προσφέρουν φαγητό, χυμούς φρούτων και νερό ενώ συνοδεύεονται από γιατρούς, που προσφέρουν ιατροφαρμακευτική κάλυψη.
Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/apostoli-agaphs-gia-tous-astegous-ths-athinas/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.