Στις 14:16 δόθηκε το Άγιο Φως από τον Πατριάρχη Θεόφιλο στον Πανάγιο Τάφο
To Αναστάσιμο Μήνυμα έδωσε σε ολόκληρη την Οικουμένη, από τον Πανάγιο Τάφο, ο Ελληνορθόδοξος Πατριάρχης κ. Θεόφιλος, στις 14.16 το μεσημέρι.
Ακολουθώντας τα βήματα των προκατόχων του ο Ελληνορθόδοξος Πατριάρχης, που έχει το ακριβό προνόμιο να φέρνει κάθε χρόνο το Φώς της Ανάστασης του Θεανθρώπου, από νωρίς μπήκε στο ιερό κουβούκλιο στον Πανάγιο Τάφο μέσα στον κατάμεστο ναό της Αναστάσεως στην καρδιά της Ιερής Πόλης.
Λίγα λεπτά μετά τις δύο μεσημέρι βγήκε από τον Πανάγιο Τάφο, κρατώντας σε κάθε χέρι 33 κεριά όσα δηλαδή και τα χρόνια του Ιησού και μετέδωσε το Φως στους πιστούς και μαζί το μήνυμα της Ανάστασης του Σωτήρα της ανθρωπότητας.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/528082/dothike-to-anastasimo-minuma-stin-oikoumeni/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.