Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Τριήμερη απεργία από το πρωί του Σαββάτου κήρυξε στην ΕΡΤ η ΕΣΗΕΑ



Τριήμερη απεργία αποφάσισε η Ένωση Συντακτών στην ΕΡΤ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:




Διαβάστε αναλυτικά στο http://newpost.gr/post/201234/triimeri-apergia-apo-to-proi-toy-savvatoy-kirykse-stin-ert-i-esiea/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.