Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Τηλεφωνική επικοινωνία Σαμαρά-Νετανιάχου

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρωθυπουργό του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου είχε... το απόγευμα της Παρασκευής ο Αντώνης Σαμαράς.

Σύμφωνα με το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού, ο κ. Σαμαράς συνεχάρη τον Ισραηλινό ομόλογό του για τον σχηματισμό Κυβέρνησης και συμφωνήθηκε η διεξαγωγή Ανώτατου Διακυβερνητικού Συμβουλίου (G to G) Ελλάδος- Ισραήλ, που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές διάστημα και θα προετοιμαστεί μέσω της διπλωματικής οδού.





ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/03/blog-post_9700.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.