Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρωθυπουργό του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου είχε... το απόγευμα της Παρασκευής ο Αντώνης Σαμαράς.
Σύμφωνα με το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού, ο κ. Σαμαράς συνεχάρη τον Ισραηλινό ομόλογό του για τον σχηματισμό Κυβέρνησης και συμφωνήθηκε η διεξαγωγή Ανώτατου Διακυβερνητικού Συμβουλίου (G to G) Ελλάδος- Ισραήλ, που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές διάστημα και θα προετοιμαστεί μέσω της διπλωματικής οδού.
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/03/blog-post_9700.html
Σύμφωνα με το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού, ο κ. Σαμαράς συνεχάρη τον Ισραηλινό ομόλογό του για τον σχηματισμό Κυβέρνησης και συμφωνήθηκε η διεξαγωγή Ανώτατου Διακυβερνητικού Συμβουλίου (G to G) Ελλάδος- Ισραήλ, που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές διάστημα και θα προετοιμαστεί μέσω της διπλωματικής οδού.
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/03/blog-post_9700.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.