Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Στην Αθήνα την Τρίτη ο Ολάντ

Για ιδιαίτερα σημαντική επίσκεψη κάνει λόγο το προεδρικό μέγαρο των Ηλυσίων

Στην Αθήνα για επίσκεψη-αστραπή διάρκειας έξι ωρών θα βρεθεί την προσεχή Τρίτη ο Γάλλος Πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ έπειτα από πρόσκληση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά κατά την έκτακτη Σύνοδο Κορυφής του περασμένου Νοεμβρίου.







Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/490288/stin-athina-tin-triti-o-olad/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.