Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Στο 0-0 «κόλλησαν» η ΑΕΚ με τον ΠΑΟΚ

Η ΑΕΚ μπήκε φουριόζα, είχε δοκάρι, ο ΠΑΟΚ συνήλθε γρήγορα, η βροχή μετέτρεψε το ΟΑΚΑ σε λίμνη και το ντέρμπι πνίγηκε ποιοτικά. Το 0-0 αφήνει την Ένωση με παράπονα για τον Αρετόπουλο...





Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/154952/ena-brady-poy-brexe-poy-brexe-monotona

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.