Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Τα πιο αστεία status του Facebook!!!

Αστεία status που έχουμε διαβάσει κατά καιρούς στο FB...
Στόλισα το σπίτι οικονομικά: Έντυσα τον παππού στα ερυθρόλευκα, του είπα και πόσο του έκοψαν από τη σύνταξη και του άναψαν τα λαμπάκια...Άντε, και του χρόνου!






Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbomb.gr
Πηγή: 24wro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.