Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Χρυσή Αυγή: “Το Δ.Ν.Τ. θεωρεί προτεκτοράτο την Ελλάδα”

“Η πολιτική Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου – Στουρνάρα είναι αποτυχημένη και οδηγεί στην οικονομική μας καταστροφή”, τονίζει σε σημερινή της ανακοίνωση η Χρυσή Αυγή.

“Το Διθνές Νομισματικό Ταμείο θεωρεί την Ελλάδα προτεκτοράτο και στοχεύει στην οριστική κινεζοποίηση των Ελλήνων. Η πολιτική Δ.Ν.Τ. – Στουρνάρα είναι αποτυχημένη και οδηγεί στην οικονομική μας καταστροφή. Απαιτείται μία αληθινά εθνική ηγεσία που θα εκμεταλλευθεί τον πλούτο της χώρας προς όφελος του λαού μας και όχι των δανειστών”, αναφέρει η ανακοίνωση της Χρυσής Αυγής.




ΠΗΓΗ: http://www.foxblog.gr/χρυσή-αυγή-το-δ-ν-τ-θεωρεί-προτεκτορά/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.