Τι θα λέγατε αν μπορούσατε να μιλάτε στον brower σας και να υπακούει στις εντολές,να περιηγείται στο διαδίκτυο χωρίς να χρειάζεται να πληκτρολογήσετε; Aκούγεται τέλειο.ΠΗΓΕΣ: http://whos.gr/software-apps/fonitikes-entoles-apo-neo-google-chrome,
tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.