Μετά τον Δημήτρη Διαμαντάκο, ο Άρης απέκτησε ακόμα έναν παίκτη από τον Ολυμπιακό. Ποιον; Τον Γιάννη Ζαραδούκα!
Οι "κίτρινοι" απέκτησαν τον διεθνή αριστερό μπακ για έξι μήνες δανεικό από τους Πρωταθλητές, ενώ ο παίκτης υπέγραψε το συμβόλαιό του με τον Άρη και αναμένεται μέχρι το βράδυ στη Θεσσαλονίκη.
ΠΗΓΗ: www.sportdog.gr
Οι "κίτρινοι" απέκτησαν τον διεθνή αριστερό μπακ για έξι μήνες δανεικό από τους Πρωταθλητές, ενώ ο παίκτης υπέγραψε το συμβόλαιό του με τον Άρη και αναμένεται μέχρι το βράδυ στη Θεσσαλονίκη.
ΠΗΓΗ: www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.