Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Ο Ζαραδούκας στον Άρη δανεικός από τον Ολυμπιακό για έξι μήνες

Μετά τον Δημήτρη Διαμαντάκο, ο Άρης απέκτησε ακόμα έναν παίκτη από τον Ολυμπιακό. Ποιον; Τον Γιάννη Ζαραδούκα!

Οι "κίτρινοι" απέκτησαν τον διεθνή αριστερό μπακ για έξι μήνες δανεικό από τους Πρωταθλητές, ενώ ο παίκτης υπέγραψε το συμβόλαιό του με τον Άρη και αναμένεται μέχρι το βράδυ στη Θεσσαλονίκη.




ΠΗΓΗ: www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.