Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ: Βγήκε από το χειρουργείο ο Μητσοτάκης

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η χειρουργική επέμβαση αποκατάστασης του...

αριστερού ισχίου του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.

Ο επίτιμος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας αναμένεται να μεταφερθεί σε λίγο στο δωμάτιό του στον 17ο όροφο του νοσοκομείου Υγεία.





ΠΗΓΗ: http://planet-greece.blogspot.com/2013/01/blog-post_4688.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.