Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Νέα ήττα για την ΑΕΚ, 3-1 από τον Αστέρα στη Τρίπολη

Το άστρο της ΑΕΚ σβήνει στην αυγή του 2013! Η Ένωση παρότι προηγήθηκε στην Τρίπολη, ηττήθηκε από τον Αστέρα με 3-1 και οδεύει πρόσω ολοταχώς στη Β' Εθνική. Μαντάρα τα έκανε ο Λίνεν στην τακτική με τους "κιτρινόμαυρους" να δέχονται 2 γκολ χωρίς άμυνα.









Διαβάστε αναλυτικά το θέμα στο http://www.sportdog.gr/article/147361/ena-asteri-peftei-peftei


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.