Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Παραλύει (ξανά) αύριο η Αθήνα


Χωρίς Μετρό θα μείνει η Αθήνα αύριο, ενώ τετράωρη στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν τα υπόλοιπα Μέσα Μεταφοράς, μετά τη γενίκευση των κινητοποιήσεων στα ΜΜΜ...

Το Μετρό στην Αθήνα δεν θα κινηθεί καθ' όλο το 24ωρο, ενώ ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και το τραμ θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι έως τις 4 το απόγευμα.





Περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/01/blog-post_4535.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.