Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Με το Νο 2 του Δ.Ν.Τ. θα συναντηθεί ο Τσίπρας

Συνεχίζεται η επιχείρηση προσέγγισης των διεθνών εταίρων της χώρας από τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος αναχωρεί την Τρίτη για διήμερη επίσκεψη στις ΗΠΑ, επικεφαλής αντιπροσωπείας αποτελούμενης από τους Γιώργο Σταθάκη, Γιάννη Μηλιό, Ρένα Δούρου και Νίκο Παππά.

Ο Αλ. Τσίπρας θα μεταβεί στην Ουάσιγκτον και τη Νέα Υόρκη, προκειμένου να συμμετάσχει σε δημόσιες εκδηλώσεις που διοργανώνει το Ινστιτούτο Μπρούκινγκς και το Πανεπιστήμιο Κολούμπια, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Levy.




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.foxblog.gr/με-το-νο-2-του-δ-ν-τ-θα-συναντηθεί-ο-τσίπρα/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.