Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Επεκτείνονται οι γραμμές του μετρό και του τραμ

Την υπογραφή της σύμβασης για την επέκταση του τραμ προς τον Πειραιά το μεσημέρι της Δευτέρας ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης. Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο Κ. Χατζηδάκης...
είπε ότι το έργο θα ξεκινήσει αμέσως και για την ολοκλήρωσή του θα χρειαστούν δύο χρόνια.





Περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.