Την υπογραφή της σύμβασης για την επέκταση του τραμ προς τον Πειραιά το μεσημέρι της Δευτέρας ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης. Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο Κ. Χατζηδάκης...
είπε ότι το έργο θα ξεκινήσει αμέσως και για την ολοκλήρωσή του θα χρειαστούν δύο χρόνια.
Περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr
είπε ότι το έργο θα ξεκινήσει αμέσως και για την ολοκλήρωσή του θα χρειαστούν δύο χρόνια.
Περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.