Και τυπικά παίκτης του Ολυμπιακού είναι ο Τομάς Ντε Βινσέντι, αφού το συμβόλαιο του παίκτη φέρεται ήδη να βρίσκεται υπογεγραμμένο στα γραφεία της ερυθρόλευκης ΠΑΕ.
Με τη φανέλα του Ολυμπιακού θα αγωνίζεται από την επόμενη αγωνιστική περίοδο ο Αργεντινός ποδοσφαιριστής, που χθες πραγματοποίησε ακόμα μία πολύ καλή εμφάνιση στο παιχνίδι του ΠΑΣ Γιάννινα με τον Παναθηναϊκό.
Διαβάστε περισσότερα στο olympiacos-blog.blogspot.com
Με τη φανέλα του Ολυμπιακού θα αγωνίζεται από την επόμενη αγωνιστική περίοδο ο Αργεντινός ποδοσφαιριστής, που χθες πραγματοποίησε ακόμα μία πολύ καλή εμφάνιση στο παιχνίδι του ΠΑΣ Γιάννινα με τον Παναθηναϊκό.
Διαβάστε περισσότερα στο olympiacos-blog.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.