Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Ολυμπιακός: Υπέγραψε ο Ντε Βινσέντι

Και τυπικά παίκτης του Ολυμπιακού είναι ο Τομάς Ντε Βινσέντι, αφού το συμβόλαιο του παίκτη φέρεται ήδη να βρίσκεται υπογεγραμμένο στα γραφεία της ερυθρόλευκης ΠΑΕ.

Με τη φανέλα του Ολυμπιακού θα αγωνίζεται από την επόμενη αγωνιστική περίοδο ο Αργεντινός ποδοσφαιριστής, που χθες πραγματοποίησε ακόμα μία πολύ καλή εμφάνιση στο παιχνίδι του ΠΑΣ Γιάννινα με τον Παναθηναϊκό.




Διαβάστε περισσότερα στο olympiacos-blog.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.