Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Ξανά στο Ελληνικό ο τελικός του Κυπέλλου μπάσκετ

Ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενο. Τώρα είναι επίσημο. Ο πρώτος τίτλος της χρονιάς στο μπάσκετ, αυτός του Κυπέλλου ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό στις 10/2, θα γίνει στο κλειστό του Ελληνικού.

Για έκτη συνεχή χρονιά το κλειστό του Ελληνικού θα είναι αυτό που θα φιλοξενήσει τον τελικό του Κυπέλλου ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό, όπως ανακοινώθηκε από την ΕΟΚ. Ο αγώνας θα γίνει στις 10 Φεβρουαρίου, ημέρα Σάββατο, ενώ η ώρα του θα καθοριστεί σε συνεννόηση της Αστυνομίας με την κρατική τηλεόραση, που θα μεταδώσει το παιχνίδι. Το γήπεδο είναι σε καλή κατάσταση, λόγω της χρησιμοποίησής του φέτος από την ομάδα του Πανιωνίου στους αγώνες του Eurocup.







Περισσότερα στο olympiacos-blog.blogspot.com 
Πηγή: www.newsnow.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.