Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Άρχισαν να συγκεντρώνονται αντιεξουσιαστές στο Πολυτεχνείο

Θα πραγματοποιήσουν πορεία για την επέμβαση στη βίλα «Αμαλία»

Στο Πολυτεχνείο άρχισαν να συγκεντρώνονται ήδη αντιεξουσιαστες και φοιτητές που διαμαρτύρονται για την επέμβαση της αστυνομίας στη βίλα «Αμαλία» νωρίτερα σήμερα το πρωί. Οι διαδηλωτές έχουν απευθύνει κάλεσμα ενώ στις 6 το απόγευμα αναμένεται να πραγματοποιήσουν πορεία προς τη ΓΑΔΑ.






Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/470729/arhisan-na-sugedronodai-adiexousiastes-sto-polutehneio/







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.