Κάποιος Λάμπε διέλυσε την άμυνα του Ολυμπιακού (όπως και στο ΣΕΦ στην πρώτη φάση) με την Κάχα να επικρατεί στο "Φερνάντο Μπουέσα" με 82-74 και τους ερυθρόλευκους να μπαίνουν με το αριστερό στο Top-16...
O Ματσέι Λάμπε με 25 πόντους ηγήθηκε λοιπόν της νίκης των Βάσκων, απένατι σε έναν Ολυμπιακό που προηγήθηκε ακόμα και με 11 πόντους, αλλά στην 3η περίοδο κατέρρευσε, έμεινε από δυνάμεις και ηττήθηκε δίκαια.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/145868/toy-allakse-ta-lampakia
O Ματσέι Λάμπε με 25 πόντους ηγήθηκε λοιπόν της νίκης των Βάσκων, απένατι σε έναν Ολυμπιακό που προηγήθηκε ακόμα και με 11 πόντους, αλλά στην 3η περίοδο κατέρρευσε, έμεινε από δυνάμεις και ηττήθηκε δίκαια.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/145868/toy-allakse-ta-lampakia

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.