
Με διαφορά λίγων λεπτών σημειώθηκαν δύο σεισμικές δονήσεις στην Πάτρα τα ξημερώματα της Παρασκευής.
Συγκεκριμένα ο πρώτος σεισμός 3,8 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, είχε επίκεντρο το Άνω Καστρίτσι, 12 χιλιόμετρα ανατολικά της Πάτρας, σύμφωνα με την πρώτη προκαταρκτική μέτρηση και σημειώθηκε στη 1.20 τα ξημερώματα.
Ακολούθησε δεύτερος σεισμός λίγα λεπτά μετά.
ΠΗΓΗ: http://www.trelokouneli.gr/duo-seismoi-mesa-se-liga-lepta-sthn-patra/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.