Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Χωρίς Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ τη Τετάρτη

Στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί θα πραγματοποιήσουν την Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου οι εργαζόμενοι σε μετρό, τραμ και ΗΣΑΠ. Επίσης, τα συνδικάτα τους αποφάσισαν και την πραγματοποίηση 24ωρης απεργίας ... 
την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου αντιδρώντας έτσι στην επικείμενη ένταξη τους στο ενιαίο μισθολόγιο.







ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2012/12/blog-post_1915.html
Φωτό από: fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.