Στην προκήρυξη απεργιακών κινητοποιήσεων στην ΕΡΤ, από σήμερα και για την υπόλοιπη εβδομάδα, προχώρησε η ΠΟΣΠΕΡΤ.
Η ΠΟΣΠΕΡΤ έχει προκηρύξει τις ακόλουθες απεργιακές κινητοποιήσεις:
Η ΠΟΣΠΕΡΤ έχει προκηρύξει τις ακόλουθες απεργιακές κινητοποιήσεις:
- Δευτέρα 17-12-2012 από 21:00 έως 24:00
- 24ωρες επαναλαμβανόμενες από Τρίτη 18-12-2012, ώρα 06:00.
Διαβάστε περισσότερα στο http://newpost.gr/post/176542/neos-guros-apergiakon-kinitopoiiseon-stin-ert/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.