Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Νέος γύρος απεργιακών κινητοποιήσεων στην ΕΡΤ

Στην προκήρυξη απεργιακών κινητοποιήσεων στην ΕΡΤ, από σήμερα και για την υπόλοιπη εβδομάδα, προχώρησε η ΠΟΣΠΕΡΤ.

Η ΠΟΣΠΕΡΤ έχει προκηρύξει τις ακόλουθες απεργιακές κινητοποιήσεις:

  • Δευτέρα 17-12-2012 από 21:00 έως 24:00 
  • 24ωρες επαναλαμβανόμενες από Τρίτη 18-12-2012, ώρα 06:00.







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.