Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Σε επίσχεση εργασίας οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ

Συνεχίζεται η επίσχεση παροχής υπηρεσιών των ιατρών προς τον ΕΟΠΥΥ. Σύμφωνα με την Ένωση Ιατρών ΕΟΠΥΥ, για το 2012 ο ΕΟΠΥΥ χρωστά σε γιατρούς...

και εργαστήρια πάνω από 300 εκ. ευρώ, καθώς δεν έχει αποζημιώσει τους γιατρούς για ιατρικές εξετάσεις από τον Αύγουστο και για ιατρικές πράξεις – παρακλινικές – εργαστηριακές εξετάσεις από τον Ιούνιο του 2012.




Περισσότερα στο planet-greece.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.