Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Με τον Υπ.Εξ. Αργεντινής συναντήθηκε ο Τσίπρας

Δεύτερος σταθμός της περιοδείας του Αλέξη Τσίπρα στη Λατινική Αμερική, η Αργεντινή με τον υπουργό Εξωτερικών της οποίας, συναντήθηκε σήμερα ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ.

Στη σύσκεψη τέθηκαν θέματα όπως η εμπειρία που απέκτησε η Αργεντινή σε πολιτικές ανάταξης κατεστραμμένων οικονομιών καθώς και η πρόθεση της Ελλάδας για ενίσχυση των διμερών σχέσεων Αθηνών - Μπουένος Άιρες, σε όλα τα επίπεδα.




Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/46288/Sunexizetai-i-periodeia-tou-Tsipra-stin-Argentini





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.