Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

H Aμερική ξαναψήφισε Mπαράκ Ομπάμα

Ο Μπαράκ Ομπάμα εξασφάλισε σήμερα μία δεύτερη ιστορική προεδρική θητεία, επικρατώντας του Μιτ Ρόμνεϊ. «Ολα έγιναν χάρη σε σας. Ευχαριστώ», έγραψε ο Πρόεδρος των ΗΠΑ στο Twitter αναγγέλλοντας τη νίκη του. «Είμαστε όλοι μαζί. Ετσι κάναμε...


εκστρατεία και αυτoί είμαστε». Ο Μιτ Ρόμνεϊ τηλεφώνησε στον Μπαράκ Ομπάμα για να τον συγχαρεί για την επανεκλογή του και παραδέχτηκε την ήττα του στις αμερικανικές προεδρικές εκλογές. «Προσεύχομαι ο Πρόεδρος να καταφέρει να καθοδηγήσει το έθνος μας» δήλωσε ο Μιτ Ρόμνεϊ αποδεχόμενος την ήττα του.

Μολονότι οι εκλογές εξελίχθηκαν σε θρίλερ στη Φλόριντα, στο Οχάιο και στη Βιρτζίνια, όπου το αποτέλεσμα παρέμενε οριακό ώρες μετά το πέρας της εκλογικής διαδικασίας, ο Ομπάμα διατήρησε μεγάλο μέρος της δύναμής του και επικράτησε του Ρεπουμπλικάνου Μιτ Ρόμνεϊ.

Στις 6.20 π.μ. (ώρα Ελλάδας) το CNN ανακοίνωσε ότι ο Ομπάμα επικράτησε στο Οχάιο και έφθασε τους 274 εκλέκτορες, που σημαίνει ότι παραμένει για άλλα τέσσερα χρόνια στον Λευκό Οίκο. Την επανεκλογή του Ομπάμα ανακοίνωσαν επίσης το NBC, το CBS καθώς και το συντηρητικό Fox News.




Διαβάστε περισσότερα για το θέμα στο http://www.trelokouneli.gr/2012/11/h-m.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.