Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Σε τεταμένο κλίμα διεξάγεται η συζήτηση στη Βουλή

Σε ιδιαίτερα τεταμένο κλίμα συζητείται στην ολομέλεια της Βουλής το πολυνομοσχέδιο, με τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους να αμφισβητούν έντονα τη διαδικασία του κατεπείγοντος. Ενα βήμα παραπάνω έκαναν ΣΥΡΙΖΑ και Ανεξάρτητοι Ελληνες... που κατέθεσαν ενστάσεις αντισυνταγματικότητας.
«Δεν είναι δυνατόν σε 10 ώρες να βγάλουμε στοιχειωδώς σε πέρας ένα τέτοιο νομοσχέδιο», δήλωσε εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ ο Παναγιώτης Λαφαζάνης και έκανε λόγο για διακωμώδηση των κοινοβουλευτικών διαδικασιιών.
Ζήτησε επίσης από τον πρόεδρο της Βουλής να παρατείνει το χρόνο συζήτησής του και να υπάρξει περιορισμός στο χρόνο που δίνεται στους υπουργούς, προκειμένου να εκφραστούν περισσότεροι βουλευτές.

Παράλληλα, ο κ. Λαφαζάνης γνωστοποίησε ότι η αξιωματική αντιπολίτευση υποβάλει ένσταση αντιστυνταγματικότητας, χαρακτηρίζοντας το ν/σχ «αντισυνταγματικό έκτρωμα».
Στη δική της παρέμβαση η Ζωή Κωνσταντοπούλου παρατήρησε ότι «το νομοσχέδιο αυτό που έρχεται ως εκβιασμός στη Βουλή με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, χωρίς να το έχουν διαβάσει οι βουλευτές που καλούνται να απαντήσουν με ένα "ναι" ή ένα "όχι", αποτελεί προσβολή μέχρι βαθμού καταλύσεως του δημοκρατικού πολιτεύματος».
Από την πλευρά του ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Νότης Μαριάς υποστήριξε ότι δεν υπάρχει χρόνος «όχι να μελετήσει κανείς, αλλά να διαβάσει» ένα ν/σχ 735 σελίδων.
Το χαρακτήρισε κατάπτυστο και διάτρητο και ζήτησε και αυτός να δοθεί περισσότερος χρόνος στους βουλευτές με περιορισμό του χρόνου που δίνεται για να μιλήσουν οι υπουργοί.





Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2012/11/blog-post_6792.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.