Για αναποτελεσματικότητα κάνει λόγο ο Ευάγγελος Βενιζέλος
Ως δικαιολογία, επισημαίνει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευ. Βενιζέλος, ότι χρησιμοποιεί την Ελλάδα η Ευρωζώνη για να δικαιολογεί την αδυναμία της να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά την κρίση.
Ο κ. Βενιζέλος αφού επισημαίνει για άλλη μια φορά ότι η Ελλάδα έχει κάνει στο ακέραιο αυτό που έπρεπε, τονίζει ότι τις επόμενες μέρες πρέπει να οριστικοποιηθεί το θέμα της βιωσιμότητας του χρέους.
Περισσότερα στο www.newsbeast.gr
Ως δικαιολογία, επισημαίνει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευ. Βενιζέλος, ότι χρησιμοποιεί την Ελλάδα η Ευρωζώνη για να δικαιολογεί την αδυναμία της να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά την κρίση.
Ο κ. Βενιζέλος αφού επισημαίνει για άλλη μια φορά ότι η Ελλάδα έχει κάνει στο ακέραιο αυτό που έπρεπε, τονίζει ότι τις επόμενες μέρες πρέπει να οριστικοποιηθεί το θέμα της βιωσιμότητας του χρέους.
Περισσότερα στο www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.