Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Ε.Βενιζέλος: «H Eυρωζώνη δεν μπορεί να χρησιμοποιεί ως άλλοθι την Ελλάδα»

Για αναποτελεσματικότητα κάνει λόγο ο Ευάγγελος Βενιζέλος

Ως δικαιολογία, επισημαίνει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευ. Βενιζέλος, ότι χρησιμοποιεί την Ελλάδα η Ευρωζώνη για να δικαιολογεί την αδυναμία της να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά την κρίση.

Ο κ. Βενιζέλος αφού επισημαίνει για άλλη μια φορά ότι η Ελλάδα έχει κάνει στο ακέραιο αυτό που έπρεπε, τονίζει ότι τις επόμενες μέρες πρέπει να οριστικοποιηθεί το θέμα της βιωσιμότητας του χρέους.





Περισσότερα στο www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.