Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Τσάμπα ήττα για Ολυμπιακό από τη Σάλκε

Ο Ζαρντίμ έπαιξε για το "Χ" κι ο Ολυμπιακός το πλήρωσε. Μια φάβα του Κάρολ στο 77΄, έδωσε στη Σάλκε τη νίκη με 1-0 και έστειλε τους Πρωταθλητές στους 32 του Europa League.

Ο Ολυμπιακός "σφυροκοπούταν" σχεδόν σε όλο το ματς, η Σάλκε είχε δοκάρι κι άλλες 3-4 ευκαιρίες και τελικά "έφαγε" γκολ με σουτ έξω από την περιοχή από τον Φουκς... ΟΚ, να πούμε του στραβού του δίκιου, αν κάποια ομάδα άξιζε τη νίκη αυτή ήταν οι γηπεδούχοι, ξεκάθαρα. Οι ερυθρόλευκοι δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των γηπεδούχων σε κανένα σημείο του αγώνα και στη... μιάμισι ευκαιρία που έκαναν δεν σκόραραν, δυστυχώς... Τέλος πάντων, πάμε για άλλα, καθώς ο Ολυμπιακός θα συνεχίσει στο Europa League, πράγμα ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, ας μην ξεχνιόμαστε...




Διαβάστε περισσότερα στο www.sportdog.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.