Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Έξω από την αμερικανική πρεσβεία έφτασε η πορεία

Η πορεία έχει πια φτάσει στην αμερικανική πρεσβεία και οι φοιτητές πρέπει να επιστρέψουν τη σημαία στο Πολυτεχνείο.
Παράλληλα, ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις...
και κλούβες της Αστυνομίας βρίσκονται παραταγμένες έξω από την πρεσβεία επί της Βασιλίσσης Σοφίας.





fimotro.blogspot.gr






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.