Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Ξεκίνησε η πορεία στην Θεσσαλονικη

 Ξεκίνησε πριν από λίγα λεπτά από το Πολυτεχνείο η βασική πορεία στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Αστυνομίας, οι διαδηλωτές είναι περισσότεροι από 10.000. Η προσυγκέντρωση των διαδηλωτών έγινε στην οδό ΧΑΝΘ.








http://www.trelokouneli.gr/2012/11/blog-post_3292.html













Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.