Στόχος να αρθούν οι δυσαρμονίες και να αποφεύγονται οι τριβέςΕννέα μέλη θα απαρτίζουν το συντονιστικό όργανο των κυβερνητικών εταίρων. Το όργανο αποφασίστηκε στις χθεσινές συναντήσεις του πρωθυπουργού με τους κ Βενιζέλο και Κουβέλη μετά από πρόταση της ΔΗΜΑΡ.
Στόχος είναι να αρθούν οι δυσαρμονίες και η έλλειψη ενημέρωσης ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ για κυβερνητικές πρωτοβουλίες ώστε να αποφεύγονται οι τριβές.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.