Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Ποιοι θα μετέχουν στο συντονιστικό της κυβέρνησης

Στόχος να αρθούν οι δυσαρμονίες και να αποφεύγονται οι τριβές

Εννέα μέλη θα απαρτίζουν το συντονιστικό όργανο των κυβερνητικών εταίρων. Το όργανο αποφασίστηκε στις χθεσινές συναντήσεις του πρωθυπουργού με τους κ Βενιζέλο και Κουβέλη μετά από πρόταση της ΔΗΜΑΡ.

Στόχος είναι να αρθούν οι δυσαρμονίες και η έλλειψη ενημέρωσης ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ για κυβερνητικές πρωτοβουλίες ώστε να αποφεύγονται οι τριβές.





Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbeast.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.