Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

"Να προκριθούν". Αλλά και να τους νικήσεις...

Την πρόκριση της Σάλκε και του Ολυμπιακού στην επόμενη φάση του Τσάμπιονς Λιγκ θέλει ο Κυριάκος Παπαδόπουλος, αν και αύριο καλείται να κερδίσει τους "ερυθρόλευκους" για να εξασφαλιστεί η πρόκριση των Γερμανών!..




Διαβάστε αναλυτικά στο www.sportdog.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.