Με προσωπικό ασφαλείας θα λειτουργήσουν τα δημόσια νοσοκομεία, καθώς η Ομοσπονδία Νοσοκομειακών Γιατρών (ΟΕΝΓΕ) εξήγγειλε 24ωρη πανελλαδική απεργία, εκφράζοντας την αντίθεσή της στις μειώσεις μισθών και στην περικοπή δαπανών στην Υγεία. Η ΟΕΝΓΕ κάνει λόγο για...
«μισθολογική εξόντωση» των γιατρών και για ένα Σύστημα Υγείας το οποίο «διαλύεται την ώρα που η κοινωνία το χρειάζεται όσο ποτέ άλλοτε, την ώρα που η ζήτηση υπηρεσιών αυξάνεται άνω του 30%».
ΠΗΓΗ: http://www.trelokouneli.gr/2012/11/blog-post_7326.html
Φωτό από: trelokouneli.gr
«μισθολογική εξόντωση» των γιατρών και για ένα Σύστημα Υγείας το οποίο «διαλύεται την ώρα που η κοινωνία το χρειάζεται όσο ποτέ άλλοτε, την ώρα που η ζήτηση υπηρεσιών αυξάνεται άνω του 30%».
ΠΗΓΗ: http://www.trelokouneli.gr/2012/11/blog-post_7326.html
Φωτό από: trelokouneli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.