Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Κλιμάκωση των κινητοποιήσεων κατά της διαθεσιμότητας

Συνεχίζονται οι καταλήψεις δημαρχείων και δημοτικών κτηρίων μέχρι την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου με στόχο να μην αποσταλούν στοιχεία συναδέλφων και να μην εκδοθούν διαπιστωτικές πράξεις διαθεσιμότητας - απόλυσης, όπως αποφάσισε η εκτελεστική επιτροπή της ΠΟΕ-ΟΤΑ. Για την Παρασκευή, προκηρύχθηκε...
τετράωρη πανελλαδική στάση εργασίας από τις 11:00 έως τις 15:00 για την πρωινή βάρδια και από τις 15:00 μέχρι τις 19:00 για την απογευματινή βάρδια.





Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.