Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Όλγα Κεφαλογιάννη: Θάλασσα και μνημεία τα μεγάλα ατού της Θεσσαλονίκης

Το μεγάλο ατού που έχει η Θεσσαλονίκη είναι η θάλασσα και θα πρέπει να το αξιοποιήσουμε περισσότερο. Όλο το κομμάτι...

της παραλίας και η έξοδος προς το παραλιακό μέτωπο μπορούν να αξιοποιηθούν τόσο για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας όσο και για τον θαλάσσιο τουρισμό συνολικότερα και τον ναυταθλητικό τουρισμό.

Επιπλέον τα μνημεία της πόλης προσελκύουν το ενδιαφέρον των τουριστών" τόνισε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, στο περιθώριο των διαδοχικών συναντήσεων που είχε από το πρωί με τον αναπληρωτή Περιφερειάρχη Θεσσαλονίκης Διονύση Ψωμιάδη, τον αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα, τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη και τον Πρόεδρο της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Αριστοτέλη Θωμόπουλο.





Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2012/11/blog-post_4817.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.