Αύξηση 37,3% στους φόρους εισοδήματος, μείωση 15% στις αποδοχές και κατά 9,5% στις κοινωνικές παροχές καταγράφει η ΕΛΣΤΑΤ (β΄ τρίμηνο 2011- β΄ τρίμηνο 2012).
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η ΕΛΣΤΑΤ, τα νοικοκυριά χάσανε 5,4 δισ. ευρώ σε ένα χρόνο. Υπολογίζεται ακόμη ότι μειώθηκαν 15,1% οι αποδοχές, 9,5% οι κοινωνικές παροχές και αυξήθηκαν 37,23% οι φόροι εισοδήματος. Η κατανάλωσή τους περιορίστηκε κατά 7,3% σε ένα χρόνο, αφαιρώντας από την αγορά 2,9 δισ. ευρώ.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=238334

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.