Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Σαμαράς: "Όλα πήγαν καλά"

Ικανοποιημένος για τα αποτελέσματα του Eurogroup εμφανίστηκε κατά την έξοδό του από το Μέγαρο Μαξίμου, στις 3 τα ξημερώματα της Τρίτης, ο Πρωθυπουργός.
«Όλα πήγαν καλά. Το παλέψαμε όλοι οι Έλληνες μαζί. Και αύριο ξεκινάει μια καινούρια ημέρα για όλους τους Έλληνες», δήλωσε ο Αντώνης Σαμαράς.









Περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.