Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Συγκέντρωση φαρμακοποιών έξω από τα γραφεία του ΕΟΠΥΥ

Συγκέντρωση φαρμακοποιών γίνεται έξω από τα γραφεία του ΕΟΠΥΥ, τόσο στην Αθήνα,όσο και στη Θεσσαλονίκη ήδη από τις 11:00 της Τρίτης. Οι φαρμακοποιοί έχουν αναρτήσει πλακάτ και διαμαρτύρονται για την καθυστέρηση των οφειλών του Οργανισμού προς αυτούς, όπως επίσης και για το...


αναδρομικό rebate που ζητάται από αυτούς, σύμφωνα με την υπογεγραμμένη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου. Σήμερα, οι φαρμακοποιοί συνεχίζουν, για δεύτερη μέρα, την πανελλαδική απεργία.






Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/2012/11/blog-post_5752.html
Φωτό από: www.trelokouneli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.