Κατά 8,16% έως το 2016Η κυβέρνηση της Γερμανίας σχεδιάζει να αυξήσει σημαντικά μέσα στα τέσσερα επόμενα χρόνια τις συντάξεις που παίρνουν οι 20 εκατομμύρια συνταξιούχοι της χώρας, αναφέρεται σε σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Μπιλντ.
Η αύξηση αυτή, η οποία σχεδιάζεται την ώρα που μερικές χρεωμένες και πληγείσες από την ύφεση ευρωπαϊκές χώρες μειώνουν τις συντάξεις που χορηγούν, αναμένεται ότι θα εγκριθεί την Τετάρτη από το υπουργικό συμβούλιο.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.