Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Απώλειες για το αποσχιστικό κόμμα της Καταλονίας

Η κυβερνώσα Συμμαχία Σύγκλισης και Ενότητας (CiU) που υπόσχεται δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία της Καταλονίας θα εξακολουθήσει να διαθέτει τις περισσότερες έδρες στο τοπικό κοινοβούλιο, αλλά λιγότερες απ' αυτές που διαθέτει σήμερα.

Αυτό προκύπτει από τα πρώτα exit poll που μετέδωσε το τοπικό κανάλι TV3, μετά τις τοπικές εκλογές.






Διαβάστε περισσότερα στο Tromaktiko,
Πηγή: newsnow



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.