Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

«Τα γυρίζει» τώρα ο Φούχτελ

Αναδιπλώθηκε ο Γερμανός υφυπουργός Εργασίας καθώς σε νέες δηλώσεις του μετά τις αντιδράσεις αλλά και τον προπηλακισμό της γερμανικής αντιπροσωπείας στη ΔΕΘ από εργαζόμενους στους ΟΤΑ αναφέρει πως έχει συναντήσει πολλούς εργατικούς υπαλλήλους στην Ελλάδα.

Ο ίδιος ο κ. Φούχτελ είπε ότι οι χθεσινές δηλώσεις του παρερμηνεύτηκαν.

Νωρίτερα, εργαζόμενοι στην τοπική αυτοδιοίκηση εισέβαλαν από αφύλαχτο σημείο μέσα στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ και επιτέθηκαν σε γερμανική αντιπροσωπεία και προπηλάκισαν τον Γερμανό πρόξενο, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένταση ανάμεσα στα ΜΑΤ και τους διαδηλωτές.





Διαβάστε αναλυτικά το θέμα στο http://www.topontiki.gr/article/44505/Ta-gurizei-tora-o-Fouxtel

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.