Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Έγινε ξανά ο γνωστός καλός Παναθηναϊκός, νίκησε τη Ρεάλ στο ΟΑΚΑ με 79-68

Μπορεί η «βασίλισσα», Ρεάλ Μαδρίτης να ήρθε στο ΟΑΚΑ με τον τίτλο του φαβορί όμως εκεί αυτό που μέτρησε ήταν ο… λόγος του Παναθηναϊκού που «μίλησε» μέσα στο γήπεδο και νίκησε άνετα με σκορ 79-68 .

Οι «πράσινοι» με εξαιρετική άμυνα και εμφάνιση που θύμιζε κάτι από τα παλιά, πήραν το τρίτο τους ροζ φύλλο αγώνα στον 1ο όμιλο της Ευρωλίγκας και σε συνδυασμό με την νίκη της Ολίμπια επί της Καντού, έκαναν πολύ σημαντικό βήμα για την πρόκρισή τους στην επόμενη φάση.

Κορυφαίος σε άμυνα και επίθεση για την ομάδα του Αργύρη Πεδουλάκη ήταν ο Στέφαν Λάσμε (15 π. 5/5 δίποντα, 8 ριμπ, 2 κοψίματα). Πολύ καλή εμφάνιση από τους Ματσιούλις (12π), Πάνκο (12π), θετικός ο Ούκιτς (11π).





Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sport-fm.gr/article/593297





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.