«Αν και επισήμως η Γερμανία αναμένει την έκθεση της τρόικας η απόφαση έχει ληφθεί και η Αθήνα θα λάβει την επόμενη δόση του πακέτου βοήθειας», σημειώνει το Spiegel.
Διαβάστε περισσότερα στο http://new.topontiki.gr/article/43033/Spiegel-Exei-idi-apofasistei-i-dosi-stin-Ellada

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.