Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Νεκρός 67χρονος διαδηλωτής στο Σύνταγμα

Νεκρός είναι σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, 67χρονος διαδηλωτής του ΠΑΜΕ στο κέντρο της Αθήνας. Ο 67χρονος ήταν άνεργος ναυτεργάτης και φέρεται να υπέστη ανακοπή την ώρα των επεισοδίων στην πλατεία Συντάγματος και μεταφέρθηκε στον Ευαγγελισμό, όπου διαπιστώθηκε ο θανατός του.
Λίγο μετά τις 4 το απόγευμα τα επεισόδια μεταξύ ΜΑΤ και κουκουλοφόρων μεταφέρθηκαν στα Εξάρχεια στις οδούς Στουρνάρη και Σολωμού, όπου οι αστυνομικοί απάντησαν στον πετροπόλεμο με χρήση χημικών.




Διαβάστε αναλυτικά στο http://newpost.gr/post/161592/nekros-67xronos-diadilotis-sto-syntagma-foto/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.