Οίδημα στο γόνατο για τον αλγερινό άσο
Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας στον Ολυμπιακό για την κατάσταση του Ράφικ Τζεμπούρ. Ο αλγερινός άσος έκανε χθες εξετάσεις οι οποίες εμφάνισαν ένα οίδημα στο γόνατο κάτι που καθησύχασε τους ερυθρόλευκους.
Ο Τζεμπούρ θα κάνει αποθεραπεία και ειδικό πρόγραμμα στη σημερινή προπόνηση και το Σάββατο θα εκτιμηθεί η κατάσταση του από τον ιατρό της ομάδας.
Περισσότερα στο www.sport-fm.gr
Πηγή: newsbeast.gr
Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας στον Ολυμπιακό για την κατάσταση του Ράφικ Τζεμπούρ. Ο αλγερινός άσος έκανε χθες εξετάσεις οι οποίες εμφάνισαν ένα οίδημα στο γόνατο κάτι που καθησύχασε τους ερυθρόλευκους.
Ο Τζεμπούρ θα κάνει αποθεραπεία και ειδικό πρόγραμμα στη σημερινή προπόνηση και το Σάββατο θα εκτιμηθεί η κατάσταση του από τον ιατρό της ομάδας.
Περισσότερα στο www.sport-fm.gr
Πηγή: newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.