Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Καμία ανησυχία για τον Τζεμπούρ

Οίδημα στο γόνατο για τον αλγερινό άσο

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας στον Ολυμπιακό για την κατάσταση του Ράφικ Τζεμπούρ. Ο αλγερινός άσος έκανε χθες εξετάσεις οι οποίες εμφάνισαν ένα οίδημα στο γόνατο κάτι που καθησύχασε τους ερυθρόλευκους.

Ο Τζεμπούρ θα κάνει αποθεραπεία και ειδικό πρόγραμμα στη σημερινή προπόνηση και το Σάββατο θα εκτιμηθεί η κατάσταση του από τον ιατρό της ομάδας.





Περισσότερα στο www.sport-fm.gr
Πηγή: newsbeast.gr






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.