Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Κακή εμφάνιση και ήττα του Ολυμπιακού από τη Ζαλγκίρις με 61-79

Ο Ολυμπιακός στην Πόλη κόντρα στην Εφές σκεφτόταν το ντέρμπι και διασύρθηκε, τώρα απέναντι στη Ζαλγκίρις είχε μείνει στη νίκη στο ΟΑΚΑ και διασύρθηκε ξανά 79-61.


Η Ζαλγκίρις Κάουνας είχε προειδοποιήσει την προηγούμενη εβδομάδα με το «διπλό» στη Βιτόρια, αλλά στον Πειραιά έμειναν στη νίκη στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό. Και την πάτησαν με αποτέλεσμα να βρίσκονται πλέον στο 1-2 και να τρέχουν να φτάσουν τη Ζαλγκίρις στο 3-0. Η ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα γνώρισε βαριά ήττα και σε συνδυασμό με την ήττα στην Κωνσταντινούπολη από την Εφές, έχει μπροστά της να ανέβει ένα βουνό.





Διαβάστε αναλυτικά στο www.gazzetta.gr
Πηγή: tro-ma-ktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.