Εκατοντάδες δημόσιοι υπάλληλοι διαδήλωσαν στο κέντρο της Μαδρίτης, καταγγέλλοντας την «απάτη» των νέων δημοσιονομικών περικοπών.
Αφότου ανακοινώθηκαν τα νέα οικονομικά μέτρα τον Ιούλιο, που κατά κύριο λόγο περιλαμβάνουν αιματηρές περικοπές στον δημόσιο τομέα, οι διαδηλώσεις στην Ισπανία έχουν πολλαπλασιασθεί και οι δημόσιοι υπάλληλοι έκτοτε κατεβαίνουν στους δρόμους σχεδόν κάθε Παρασκευή την ώρα του μεσημεριανού διαλείμματος.
ΠΗΓΗ: http://newpost.gr/post/163970/ispania-nea-diadilosi-dimosion-ypallilon/
Αφότου ανακοινώθηκαν τα νέα οικονομικά μέτρα τον Ιούλιο, που κατά κύριο λόγο περιλαμβάνουν αιματηρές περικοπές στον δημόσιο τομέα, οι διαδηλώσεις στην Ισπανία έχουν πολλαπλασιασθεί και οι δημόσιοι υπάλληλοι έκτοτε κατεβαίνουν στους δρόμους σχεδόν κάθε Παρασκευή την ώρα του μεσημεριανού διαλείμματος.
ΠΗΓΗ: http://newpost.gr/post/163970/ispania-nea-diadilosi-dimosion-ypallilon/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.