Η ήττα στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, ξύπνησε τον Παναθηναϊκό. Με εμφάνιση από τα παλιά, κέρδισε άνετα 85-67 την Ολίμπια στη Λουμπιάνα με σούπερ Μασιούλις και Λάσμε! Δεύτερη νίκη στον 1ο όμιλο της Ευρωλίγκα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/134285/ti-masioylise
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/134285/ti-masioylise

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.