Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Πέρασε με ΄΄διπλό΄΄ από τη Λουμπιάνα ο Παναθηναϊκός, 85-67

Η ήττα στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, ξύπνησε τον Παναθηναϊκό. Με εμφάνιση από τα παλιά, κέρδισε άνετα 85-67 την Ολίμπια στη Λουμπιάνα με σούπερ Μασιούλις και Λάσμε! Δεύτερη νίκη στον 1ο όμιλο της Ευρωλίγκα.




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/134285/ti-masioylise


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.