Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Τσίπρας: Θα καταστραφούμε αν φύγουμε από το ευρώ

«Δεν είναι δυνατόν η Ελλάδα να φύγει από το ευρώ γιατί θα καταστραφούμε. Υφίσταται θέμα ευρώ αν θα διατηρηθεί ως νόμισμα, όχι αν η Ελλάδα θα είναι μέσα» τόνισε ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας αναφερόμενος στο ενδεχόμενο εξόδου της χώρας από το κοινό νόμισμα.

Μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή του Αntennaο κ. Τσίπρας πρόσθεσε ότι το μνημόνιο θα καταργηθεί αν πάρει ο ΣΥΡΙΖΑ την κυβέρνηση και επιτιθέμενος στα ΜΜΕ έκανε λόγο για διαπλοκή σημειώνοντας ότι «αν το 1821 είχαμε ΜΜΕ να εκβιάζουν για την επανάσταση, τότε οι οπλαρχηγοί θα μένανε χωρίς λαό».







Διαβάστε περισσότερα στο http://new.topontiki.gr/article/42909/Tsipras-THa-katastrafoume-an-fugoume-apo-to-euro

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.