Από τις 09.00 το πρωί θα λειτουργήσουν το Μετρό και οι ΗΣΑΠ την Τρίτη, λόγω στάσης εργασίας των ηλεκτροδηγών, οι οποίοι διαμαρτύρονται για τα περιστατικά βίας που καταγράφονται...
σε βάρος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ.
Παράλληλα, την Πέμπτη δεν θα εκτελεστεί κανένα δρομολόγιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, δεν θα υπάρχει σύνδεση του Μετρό με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ενώ δεν θα κυκλοφορήσει κανένα ταξί από τις 08.00 έως τις 17.00, λόγω της συμμετοχή των αυτοκινητιστών στην πανελλαδική, πανεργατική απεργία.
Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr
σε βάρος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ.
Παράλληλα, την Πέμπτη δεν θα εκτελεστεί κανένα δρομολόγιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, δεν θα υπάρχει σύνδεση του Μετρό με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ενώ δεν θα κυκλοφορήσει κανένα ταξί από τις 08.00 έως τις 17.00, λόγω της συμμετοχή των αυτοκινητιστών στην πανελλαδική, πανεργατική απεργία.
Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.